ინდივიდთა ერთობლიობა
პროექტის მოკლე აღწერა:
პროექტის მიზანია მოსწავლემ მოიპოვოს დასმული ამოცანის ამოსახსნელად საჭირო თვისებრივი და რაოდენობრივი მონაცემები.
პროექტის სრული აღწერა:
- პირველ ეტაპზე მოსწავეები დაყოფილია 5 ჯგუფებად.თითოეული ჯგუფი მოიპოვებს ინფორმაციას I ჯგუფი -ძუძუმწოვრებზე,II ჯგუფი-ფრინველებზე,III ჯგუფი-ქვეწარმავლებზე,IV ჯგუფი ამფიბიებზე,V ჯგუფი-თევზებზე.ინფორმაციის მოძიება ხდება,ბიბლიოთეკასა და ინტერნეტში.
- მოსწავლეები თაითვიან მონაცემებს თვითოეული ინდივიდის შესახებ. წლების მიხედვით თუ როგორ ხდებოდა მათი გადაშენება.
- პრობლემის გადასაჭელად მოსწავლეები ადგენენ პრობლემის ანალიზის სქემას. ისინი მუშაობენ ჯგუფებში და ამ მონაცემების მიხედვით აწყობენ პრეზენტაციებს. პრეზენტაციაში მოცემულია სურათები,ინფორმაცია კონკრეტულ ინდივიდებზე და სტატისტიკური მონაცემები დიაგრამის სახით.
- ადგენენ პრობლემის ანალიზის სქემას სადაც მოცემული იქნება პრობლემის გამომწვევი მიზეზები და გადაჭრის გზები.
- კომპიუტერში აწყობენ სააგიტაციო ბუკლეტს"ინდივიდთა რიცხობრიობა", სადაც მოცემულია გადაშენების პირას მდგომი ინდივიდის სტატისტიკური მონაცემები და მოსალოდნელი საფრთხე.
- გამოფენაზე წარმოდგენილი იქნება მათი პრეზენტაციები,სადაც ნაჩვენები იქნება მათი მუშაობის ეტაპები.
ვადები: ორი კვირა
პროექტის შესაძლო აქტივობები კლასში:
- ისტის გამოყენება
- პრეზენტაციის შექმნა
- ბუკლეტის გამოცემა
- ბამოფენის და პრეზენტაციის შექმნა.
მოსალოდნელი შედეგები:
გამოფენა ,პრეზენტაციები, ბუკლეტი
სარგებელი სხვებისთვის:
გადაშენების პირას მდგომი ინდივიდების დაცვა.გასემომყოფთათვის პრობლემის გააზრებულად დანახვა და ამ პრობლემის გადაჭრის გზების ძიება.სტატისტიკური მონაცემებით ამ პრობლემის უკეთ დანახვა.
სამუშაო ენა: ქართული
საგნებთან,საგნობრივ ჯგუფებთან,ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი:
ბიოლოგია, მათემატიკა, ინფორმაციული ტექნოლოგიები
მათ.VII-.16მოსწავე ახასიათებსმონაცემებს,რომლებიც წარმოდგენილია სიის,ცხრილების,პიქტოგრამების ან დიაგრამის სახითმსჯელობს არსებულ კანონზომიერებასა და გამორჩეულ მონაცემებზე.
პროექტის ფასილიტატორი:
ნონა სებისკვერაძე
ფასილიტატორის ელ.ფოსტა:
nonasebiskveradze@gmail.com
პროექტის ბლოგი:
http://sebiskveradzenona.blogspot.com/
No comments:
Post a Comment